.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با گذشت دو ماه از وقوع سیل؛
تداوم قطع ارتباط چهار روستای بابل
بارش شدید باران در 29 تیر سال‌جاری پل ارتباطی بین سه بخش بندپی غربی و بندپی شرقی و بابلکنار را از بین برده است...

 دهیار روستای گردورودبار از توابع شهر بابل از توجه نکردن مسئولان به قطع راه ارتباطی چهار روستای این منطقه بر اثر سیل دو ماه گذشته گلایه کرد.

به گزارش شمال نیوز یاسر رجبعلی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش شدید باران در 29 تیر سال‌جاری پل ارتباطی بین سه بخش بندپی غربی و بندپی شرقی و بابلکنار را از بین برده است.

وی ادامه داد: این پل با 30 تا 35 متر طول در سال 71 یا 72 توسط جهاد سازندگی وقت بر روی رودخانه جهت استفاده چهار روستا احداث شده بود که پس از سال‌ها حدود 20 درصد، تخریب و شانه‌ای پل خالی شده بود. با پیگیری‌های انجام شده توسط دهیاری و مردم روستا و ارسال نامه‌ای در تاریخ 6 مهر 88 به اداره راه و شهرسازی، هزینه تعمیر و ترمیم پل مذکور 30 میلیون تومان تعیین شد.

رجبعلی‌زاده با تاکید بر اینکه از آن زمان تاکنون هیچ ارگانی پاسخگو نبوده است، بیان کرد: پیگیری‌های اهالی و دهیاری ادامه پیدا کرده و در نتیجه این پیگیری ها در تاریخ 12 بهمن 92 هزینه ترمیم پل 300 میلیون تومان برآورد شد و همچنان هیچ مسئول ذیربطی جهت ترمیم پل اقدام نکرده است.

این دهیار ادامه داد: با توجه به تخریب این پل، برآورد هزینه‌های ساخت پل جدید یک میلیارد و 400 میلیون تومان برآورد شده است. اداره راه و شهرسازی موظف به ساخت این پل شده که متاسفانه به دلیل نبود بودجه همچنان ساخت پل متوقف شده است. همچنین قرار بوده پل موقتی بر روی این رودخانه ساخته شود که برخی تجهیزات آن به مبلغ 200 میلیون تومان خریداری شده و در محل قرار گرفته و برای اتصال آن به دلیل نبود بودجه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به مشکلات تردد به روستا گفت: در سال 57 یا 58 یک پل قدیمی توسط روستائیان احداث شده بود که هنوز پابرجاست ولی این پل در حال تخریب است و تردد روی آن بسیار خطرناک بوده و احتمال شکستن آن وجود دارد. برای جلوگیری از تردد روی این پل، دهیاری اقدام به مسدود کردن دهانه پل با آهن کرده است که اهالی جوش‌ها را باز کرده و از روی این پل تردد می‌کنند که بسیار خطرناک است و هر لحظه امکان شکستن و ایجاد فاجعه وجود دارد.

دهیار روستای گردورودبار بندپی بابل یادآور شد: به نمایندگان مجلس، استانداری، ستاد بحران استان و اداره راه و شهرسازی مراجعه شده ولی همچنان مشکل ساخت پل به نتیجه مطلوب نرسیده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

درد مند 23 شهريور 1394
با سلام خدمت نمایندگان محترم آقایان نیارآذری و ناصری جهت اطلاع و پیگیری لازم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 شهريور 1394
این نمایندگان باید بروند و جایشان را به دکتر کریمی و مهندس علی نیا بدهند تا درد مردم را دوا کنند
اقای نیاز و اقای ناصری: بد کردید به شهرتان و تاوانش را خواهید داد......
نا شناس 24 شهريور 1394
فقط کریمی فیروزجاهی
نا شناس 24 شهريور 1394
جاده دراز كلا بابلكنار به آري بندبي شرقي مثل بهشته كه به موازات جاده بابلكنار به لفوره كه اونم مثل بهشته، جاذبه هاي توريستي بابل و ساير نقاط مركز و شرق مازندران را هم دريابيد و تبليغ كنيد، اكثر توريست ها به علت عدم آشنايي با اين مناطق ميرن سمت نور و نوشهر و نمك آبرود و متل قو.و سرمايه زيادي در آنجا هزينه ميكنند، البته ما حسود نيستيم، اون عزيزان هم همريشه و همزبون ما هستند ولي سمت ما هم استعداد ترقى و شكوفايي داره.
نا شناس 25 شهريور 1394
کجایی نریمان
پاسخ ها به این نظر
حجت الله برای اطاقسرایی 25 شهريور 1394
بابل مردی میخوادمثل مهندس نریمان مرد اب و ابادانی اینقدر هم بابل پیشرفت کرد ه دوران مهندس بوده که واقعا مهندسی کرده برای نسلهای بدی انشاالله به مردمان منطقه اکثر دامداران باغدار هستن
آشنا 25 شهريور 1394
فقط متأسفم
بهمن وهاب زاده 25 شهريور 1394
باسلام بنده چند روز بعد از حادثه پل مورد نظر را ديدم واقعا"نگران كننده و تاسف بار است جائيكه در دورترين نقطه استانهاي ديگر و با داشتن نمايند ه هاي قوي و جدي هيچگونه مشكلي ندارند ولي مي بينيم دربهترين نقاط استان مازندران و مخصوصا" شهربابل بدليل سكوت نمايند ه ها و خاموش بودن تريبون شهر بابل در خانه ملت داراي مشكلات عديده اي هستيم واقعا"پروژه مهمي مثل پل روستاي گردرودبارنياز به جديت ندارد و اين همه زمان بايد صرف شود وهنوز هم خبري از احداث و يا ترميم آن نباشدپس چطور هر چند وقت بنرهاي بزرگي در سطح شهر و روستا زده مي شود كه بودجه ميلياردي گرفته شد؟؟؟؟؟!!!! مقداري بايد كارو تلاش و جديت و عمل را جايگزين شعار كنيم و مردمان مظلوم و زحمتكش را دريابيم همين روستاي گردرودبار داراي افرادي با بينش بالا و مردماني فعال در همه عرصه هاي جامعه مي باشد و داراي توانمنديهاي بالا در مسئوليتهاي مختلف شهري و استاني مي باشد.ضمنا"اخيرا"نشست دوستانه اي با مردم روستاي بسيار خوب "چالرز"واقع درنزديكي شهر گلوگاه بندپي داشتيم اين مردمان گريه مي كردنداز عدم رسيدگي مسئولين به اين روستا(ازنداشتن آب آشاميدني،جاده،تلفن،و....)و اظهار مي داشتند بارها به مسئولين و نماينده ها مراجعه نموديم ولي فرياد رسي نبود مسئولين كجائيد چرا بايد اين ملت مظلوم حتي از داشتن امكانات اوليه زندگي محروم باشند و فكر رها كردن روستا و جابجايي را در ذهن شان پرورش دهند.از مسئولين و نماينده ها ي شهر خواهش دارم به مشكلات عمومي مردم توجه ويژه نمايند. با تشكر فراوان از زحماتي كه متقبل مي شويد.
بندپی 25 شهريور 1394
نماینده خدوم و پرتلاش ما هر چه بر سر وزیر کشور فریاد کشید دریغ از یک قطره اشک از قلب آن رحمدل! بسی جای عجب دارد دولت تدبیر و اممممید) تیتر شمال نیوز:فریاد نیازآذری بر سر وزیر کشور در مجلس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.